petek, 15. januar 2021

Korporativna moda je veliko več kot samo oblačila

 

Korporativna moda vaše zaposlene spremeni v ekipo in prenese vrednoste in identiteto vašega podjetja. Pokazali vam bomo, kako lahko s svojo individualno modno kolekcijo podjetja navdušite tako svoje stranke kot svojo ekipo.

Korporativna oblačila: Okrepite svojo podobo in svojo ekipo

 

Korporativna moda je veliko več kot samo oblačilo, ki ga nosi vaš zaposleni za delo. Korporativna moda pomeni predvsem negovanje podobe in spoštovanja podjetja.

Korporativna moda spada v vaše podjetje tako kot vaš logotip kot barve vašega podjetja. Cilj je ustvariti celostni koncept oblačil, ki temelji na korporativni zasnovi vašega podjetja in ga je mogoče dolgoročno uporabljati.

Poleg modnega videza gre še za psihološki motiv. Korporativna oblačila naj predstavljajo podobo vašega podjetja in izražajo individualnost vaše blagovne znamke. Z enotnim videzom zaposlenih vas stranke bolje prepoznajo in razvijejo občutek domačnosti. Nič ne ovira profesionalnega prvega vtisa.

Hkrati z individualnimi in modnimi oblačili dokazujete, da je kakovostna oprema pomembna za vašo ekipo. To povečuje občutek pripadnosti in solidarnosti v podjetju.

Individuali ljudje, individualna oblačila

Poznamo zahteve različnih panog in dejavnosti in vam z veseljem pomagamo pri predstavitvi vašega podjetja na najboljši možen način. Naši strokovnjaki vas bodo spremljali na celotni poti vaše izbire nove korporativne modne kolekcije - od izbora do do dostave. Dogovorite termin za neobvezni obisk!

Zahteve za moderna delovna oblačila

 

Dandanes morajo biti delovna oblačila več kot le praktična in robustna. Kombinirati morajo modez videz s funkcionalnimi elementi, ne da bi pri tem omejevala uporabnika.

Nobenih drugih oblačil zaposleni ne nosijo tako pogosto in tako dolgo kot svojih uniform. Pri ustvarjanju vašega individualnega koncepta morata poleg videza imeti pomembno vlogo kakovost oblačil in varnost uporabnika. Znaki kakovosti, kot je predpis OEKO-TEX® 100, potrjujejo nestrupena in neškodljiva oblačila.

Za večjo sprejemnost morajo biti oblačila udobna, enostavna za nego in hkrati trpežna. Odločite se za oblačila, ki tudi po pogostem pranju ne bodo izgubila elastičnosti in barv. 

Odkrijte široko paleto HAKRO®  korporativnega sortimenta izdelkov

Določite osnove vaše korporativne mode

 

Pomislite iz katerih delov naj bo sestavljena vaša poslovna modna kolekcija. So vaši zaposleni v stiku s strankami? Delajo na prostem in potrebujejo posebno zaščitno opremo, ki jih ščiti pred nevarnostmi pri delu? Vsak oddelek, vsaka panoga ima različne zateve glede oblačil.

Plasti oblačil: Dobro opremljeni skozi vse leto
S principom 3-slojnega oblačenja  je vaša ekipa dobro opremljena (tudi na prostem) skozi vse leto. Glede na vreme se plasti oblačil nosijo posamezno ali druga na drugo:

  1. Osnovna plast se nosi neposredno na koži.
  2. Srednja plast je lahko jopica s kapuco, pulover ali flis.
  3. Zunanja plast se sestoji iz npr. Softshell ali Outdoor jakne.
Corporate Fashion 3-Schichten-Prinzip

Poiščite primerna oblačila za svoj profesionalni videz

 

DOLOČITE BARVO: Obstajajo barve, ki so določene za vaši branžo in se jih želite držati, ali ste že določili barve za videz podjetja? Naši strokovnjaki vam lahko pokažejo, kako svoje podjetje spretno predstavite s pravimi barvnimi kombinacijami.

PAZITE NA PRAVI MATERIAL: Če je mogoče, material prilagodite mestu uporabe in dejavnosti. Čisti bombaž je boljši za notranjo uporabo, ker takoj vpije vlago. Na prostem so priporočljiva zračna oblačila, ki bodo telo ohranjala suho tudi med napornim delom.

POIŠČITE PRAVO VELIKOST: Vaši zaposleni se morajo počutiti udobno. Zato je pomembno, da vnaprej določite velikost vsake osebe. Bolje je pomeriti kot menjavati - z veseljem vam pošljemo nabor velikostnih številk, ki jih boste lahko pomerili.

Ekipno sodelovanje.

Bolj ko sodelujete pri izbiri novih delovnih oblačil, večja bo sprejetost in bolj bo identiteta vašega podjetja posredovana zunanjemu svetu. Moj osebni namig: Vsak zaposleni naj izbere svoje najljubše izdelke iz vnaprej določenega asortimana za vaše podjetje. – Evelyn J., Schloffer strokovnjakinja za OVO

 

Logoservice: Poskrbite za svojo modo v podjetju

 

Z logotipom ali sloganom vašega podjetja preprosta majica, srajca ali jakna postane vaše korporativno oblačilo. Vendar je treba zlasti pri zaščitnih oblačilih paziti, da se zaščitni učinek ne izgubi z oplemenitenjem. Naj bo to tisk, sitotisk ali vezenje - naši izkušeni strokovnjaki vam bodo z veseljem svetovali o najprimernejšem postopku, ki je primeren za vaša oblačila.

Izberite več o naši storitvi Schloffer Logoservice

Schloffer strokovni nasvet

Navdušite svoje zaposlene in stranke z zaščitnimi očali ali super kapo z vašim logotipom.

Schloffer Logoservice Transferdruck Kappe

Izračunajte potrebno številko kosov

 

Število potrebnih kosov oblačil na zaposlenega je med drugim odvisno tudi od dejavnosti. Če je zaposleni v osebnem stiku s stranko, ali če so oblačila dolgo v uporabi, jih bo morda treba čez dan tudi zamenjati. Kot vodilo lahko uporabite to pravilo:

  1. OSNOVNI SLOJ: Če srajco/polo majico nosite neposredno na kožo, bi naj vsak zaposleni imel vsaj 5 kosov, da lahko vsak dan nadene nov kos in ga tedensko opere. Priporočamo, da za menjavo doračunate še 2-3 kose.
  2. SREDNJI SLOJ: Oblačil z malo ali nič stika s kožo (npr. pulover) ni treba prati vsak dan. Vsak zaposleni prejme 3 kose in po želji še dodaten kos.
  3. ZUNANJI SLOJ: ErIzkušnje so pokazale, da zadostuje 1 kos na zaposlenega. Tu je potrebno kombinirati različne dele, da bodo vaši zaposleni vse leto dobro opremljeni. Dodaten kod je smiseln le v primeru intenzivne uporabe.
Stückzahl Kalkulation
Računajte na več.

Priporočamo, da načrtujete(upoštevate) pri naročilu nekaj kosov več v običajnih velikostih kot rezervo. To pomeni, da imate oblačila pripravljena za morebitne nove zaposlene, hkrati je pa večja količina oplemenitenih oblačil bistevno cenejša kot manjše količine.

Seveda smo vam na voljo za dodatna naročila oziroma kasnejšo razširitev vaše individualne kolekcije. Veselimo se vašega povpraševanja.

 

Naj vam svetujemo!

 

Naši izkušeni strkovnjaki vam bodo z veseljem pomagali pri uresničitvi vašega individualnega modnega koncepta podjetja

Dogovorite se za sestanek!